2010. augusztus 25., szerda

Ausztriai gyakorlatomra emlékezve

Tavaly ilyenkor jöttem haza Ausztriából 3 hét szakmai gyakorlat és feledhetetlen kikapcsolódás után... hmm. Tudnék ott élni, és mindig visszamennék. Na, de idén nem sikerült. Így csak a tavalyi képeimet nézegetve képzelem magam oda.
Karintiában voltam, Weitensfeld im Gurktal városkától 4 km-re, fent a hegyen egy jó nagy farmon. Sokat kertészkedtem, gyógynövényeket szedtem, téli salátát palántáztam, retket vetettem, szamócát palántáztam. Meg ilyenek. Akkora kertben mindig van mit csinálni. De nagyon élveztem. És az a rengeteg virág minden ház balkonján, meg az üdezöld táj háttérben a magas hegyekkel. Hiába itt vannak a szomszédban, de valahogy mégis mintha másik világba csöppenne ott az ember. És amit szó szerint visszakönnyezek, parlagfű alergiámnak semmi jele nem volt ott, nem úgy mint most itthon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése